MIN ÅSIKT

Kom just hem från älskling, har hunnit kastat i mig en choklad-milkshake och ska alldeless strax sova! Gud vad skönt det ska bli, och som sagt så har jag ju bara en lektion imorgon vilket är jävligt chill.

Ni får ha det så bra mina kära!

Och just det förresten, tänkte faktiskt hålla politiken utanför bloggen men just nu är jag jävligt förbannad. Jag är arg över SD, arg och besviken på människor i min närhet som kastar ur sig åsikter utan att veta något. Det enda de tror är att SD har bestämt sig för att stoppa invandringen. Men de är emot abort, emot homosexuella osv.. Det är inte rätt någonstans enligt mig. Jag är jävligt rädd, vad fan händer Sverige?

Nej, nu tänker jag inte ta upp det mer. Det var min åsikt, MIN! Ni får självklart ha era egna. Jag älskar mina nära och kära trots att det är invandrare. Jag gör ingen skillnad på invandrare som är svarta eller vita, de har lika mycket rätt att få vara här allihopa. Och jag tycker kärlek är hur fint som helst även om det är mellan samma kön. Puss och punkt!

Kommentarer
Postat av: IZZI

Sugen på lite gratis shopping? http://www.gratis5.se/user/register/megasus87 är den absolut lättaste sidan att få gratis presentkort! Det räcker med att värva 4 vänner för att få 300 kr i presentkort på valfri butik! För 500 kr räcker 7 värvningar. Jag har själv fått ihop 500 kr på bara några dagar!!

Bli medlem du med, du får 25 gratispoäng om du anger mig som värvare!

Postat av: DANIELA

SV: jo det är kul att höra sånt :)



Men jag har det jävligt gött just nu, skolan rullar på och är allmänt glad... Hur är det själv?! :D

2010-09-20 @ 21:54:17
URL: http://danies.blogg.se/
Postat av: pernilla

sv: mysigt (:

2010-09-20 @ 21:55:42
URL: http://keexiiita.blogg.se/

Tänk på följande när ni kommenterar:
- Patetiska/dumma kommentarer godkänner jag inte.
- Jag vill inte ha någon reklam på min blogg.
- Mitt privatliv är mitt privatliv, jag väljer själv hur privat jag vill vara här.
Kom också ihåg att din IP-adress alltid sparas.


Vanliga frågor:
F: Vad har du för kamera?
S: Det står i menyn att jag använder mig av en Canon EOS 1000D :)

F: Gör du designer åt andra?
S: Det beror på, men är du intresserad så är det bara att säga till så kan det gå att lösa.

Lämna ett avtryck här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mail? (syns endast för mig)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0