VEM ÄR SOFIE?


Ja, vem är Sofie? Den frågan ska jag försöka besvara nu.

Jag skulle nog kunna säga att jag är som vilken tonåring som helst, för det är jag till viss del men jag är fortfarande en egen individ.

Vi kan börja med mitt allra största intresse, fotografering. Det bästa jag vet och det som brukar döda timmar i mitt liv. Jag fotar mer än gärna porträtt, så är du intressad så kan du absolut höra av dig. Jag är 100% seriös med det jag gör, eftersom fotograferingen är något jag vill arbeta med i framtiden. Jag fotar med en Canon EOS 1000D, så där kom den frågan ur världen. :-)

Sen då, vad handlar mitt liv om förutom fotograferingen?
Ja, jag går i 1:an på gymnasiet, medialinjen. Trivs väldigt bra där och har en underbar klass. Är alltså 16 år. Jag bor i Dalarna tillsammans med min pappa. Jag har fått många frågor om varför jag inte bor ihop med min mamma och det är privata själ som jag inte tar upp här. Jaja, nu fortsätter vi, jag har en tvillingsyster som just nu pluggar i Huddiksvall. Jag är glad över att hon tar sånna steg i livet så jag har absolut ingenting emot det heller.
Annars på fritiden förutom att fota så pluggar jag och umgås mycket mina mina vänner och även med min pojkvän. De är personer som har har/haft väldigt stor påverkan i mitt liv! Nice? Ja. Är också ganska klädgalen så shoppar så fort det finns pengar i plånboken!

Min blogg består av:
Fotografering
Kläder/Mode
Kärlek&Vänskap
Skola
Väldigt mycket vardag.

Hoppas ni får en intressant läsning och nu har ni en liten bild utav vem jag är!
Puss&Kram!


Kommentarer
Postat av: felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Söt!



Det låter bra de, önskar att jag kunde säga detsamma idag..

2010-09-29 @ 20:47:51
URL: http://felliciiaa.blogg.se/
Postat av: simone

söötnos där :)

2010-10-01 @ 10:10:16
URL: http://fattybom.se

Tänk på följande när ni kommenterar:
- Patetiska/dumma kommentarer godkänner jag inte.
- Jag vill inte ha någon reklam på min blogg.
- Mitt privatliv är mitt privatliv, jag väljer själv hur privat jag vill vara här.
Kom också ihåg att din IP-adress alltid sparas.


Vanliga frågor:
F: Vad har du för kamera?
S: Det står i menyn att jag använder mig av en Canon EOS 1000D :)

F: Gör du designer åt andra?
S: Det beror på, men är du intresserad så är det bara att säga till så kan det gå att lösa.

Lämna ett avtryck här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mail? (syns endast för mig)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0