Jag älskar dig, so damn much.

Du har varit i mina tankar sedan jag vaknade idag.

Idag är en sån dag då det gör ont i hjärtat, en dag då det känns som att det inte hjälper oavsett hur mycket jag än gråter. Jag lyssnar på våra låtar om och om igen, i hopp om att du kanske återvänder om jag trycker på repeat. Det gör du inte, inte än iallafall.

Jag vet att jag slösar min tid, jag borde kunna skratta och vara glad. Men när en bit av ens hjärta lämnar en så tror man faktiskt aldrig att det ska läka. Igår var säker på att de skulle läka, men idag är jag inte lika säker. Idag gör det ondare än vad det gjort på flera dagar.

Imorgon har jag varit utan dig en vecka, imorgon har du varit utan mig en vecka. Jag kommer alltid att komma ihåg allt, så glasklart. 5 april 2009, en sån jäkla fin söndag. Jag minns hur fåglarna kvittrade när jag klev av bussen, mina nya tygskor blev dammiga och jag sparkade nervöst på en liten snöklump som fanns kvar på vägen. De höll på att bli vår, när jag mötte dig. Du hade blå jeans och rosa foppatofflor, du var absolut det allra finaste jag hade sett.

Första gången du kysste mig trodde jag att jag svävade och att de höll i två underbara år var ingenting jag ens vågade drömma om då. Jag har ångrat mig tusen gånger för alla dumma grejer jag gjort, alla gånger jag sagt ord som uppenbarligen sårat dig.

Jag är så otroligt tacksam för alla saker du har lärt mig att uppskatta, alla fina minnen vi delar, alla grejer jag gjorde för första gången tillsammans med dig, alla saker jag bara kommer att göra en gång i livet var tillsammans med dig. Alla gånger du funnits för mig när det känts som hjärtat ska hoppa ur, alla gånger jag gråtit så hejdlöst.

Det kanske är dumt att skriva det här, men det spelar ingen roll vad som är dumt längre. Jag vet inte om det är dig jag saknar eller det vi hade, imorgon kanske jag raderar det här inlägget för jag bara känner att ingenting i vad jag skriver nu stämmer.

Du ska iallafall veta att du är den enda människa på denna jord jag verkligen älskat, den enda jag brytt mig så mycket om att jag gråtit, den enda jag valt att kyssa när alla ser på, den enda som fått mig att vilja andas. Jag kanske klarar mig bra, det gör jag uppenbarligen, om ett tag.

Jag kommer aldrig att sluta älska dig, never forget - never regret. Det finns en sak som jag alltid kommer att vara oavsett hur många jag än träffar och det är din flicka, bara din.

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Hej! :)

Hur är det med dig??

2011-04-06 @ 13:32:38
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Ellinor

tråkigt att det tog slut, ni passade verkligen bra ihop (:

2011-04-06 @ 13:48:58
URL: http://ellinorlovesmusic.blogg.se/
Postat av: linda persson

Älskade gumman du skriver så fina saker. Jag sitter här och gråter nu...



Det kommer bli ni igen någon dag, det är jag nästan helt säker på.



Saknar ddig och älskar dig jätte mycket ! <3

2011-04-06 @ 19:14:44
Postat av: elin -foto-

det var längesen!

hur är det med dig ?

<3

2011-04-08 @ 17:22:23
URL: http://elinsrunaway.blogg.se/

Tänk på följande när ni kommenterar:
- Patetiska/dumma kommentarer godkänner jag inte.
- Jag vill inte ha någon reklam på min blogg.
- Mitt privatliv är mitt privatliv, jag väljer själv hur privat jag vill vara här.
Kom också ihåg att din IP-adress alltid sparas.


Vanliga frågor:
F: Vad har du för kamera?
S: Det står i menyn att jag använder mig av en Canon EOS 1000D :)

F: Gör du designer åt andra?
S: Det beror på, men är du intresserad så är det bara att säga till så kan det gå att lösa.

Lämna ett avtryck här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mail? (syns endast för mig)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0