20-DAGARS LISTA.

Hur har ditt 2011 varit?
Blev du kär i år?
Vad önskar du att du gjort mer?
Vad önskar du att du gjort mindre?
Vem har du umgåts med mest?
Bästa minnet från 2011?
Är det något du sakna 2011 som du vill ha år 2012?
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Var det mest lugna hemmakvällar eller vilda partykvällar?
Vem/Vilka saknade du?
Största misstaget?
Hur många hade du sex med?
Tror du att år 2012 kommer blir bättre?
Vad gjorde dig riktigt glad i år?
Hur många kysste du?
Har du några löften inför år 2012?
Har du haft ett förhållande under 2011?
Hur skulle du beskriva din stil 2011?
Vars reste du nånstans?
Vad ser du mest framemot med år 2012?
Tänkte köra en såndär lista igen eftersom jag åker till London, så ni har något att läsa under tiden. Tidsinställer några inlägg då alltså :> Dag 1 lär väl komma ikväll.
Dag 1 - Tre saker du inte vet om mig.
Dag 2 - Bloggar jag läser
Dag 3 - En låt med många minnen.
Dag 4 - En sak som betyder mycket för mig.
Dag 5 - En bild från en tid jag saknar.
Dag 6 - En nytagen bild på mig.
Dag 7 - Det jag önskar mig i julklapp.
Dag 8 - Såhär är jag som person.
Dag 9 - Mitt favoritband/favoritartister
Dag 10 - Något jag aldrig glömmer.
Dag 11 - En bild på mig och min bästa vän
Dag 12 - En bild som gör mig glad.
Dag 13 - Mina intressen.
Dag 14 - Mina dåliga ovanor.
Dag 15 - En bild på mig och någon jag älskar.
Dag 16 - En bild jag har tagit själv.
Dag 17 - En bild på någon som har betytt mycket för mig.
Dag 18 - Bästa tidsfördrivet.
Dag 19 - Bästa låten.
Dag 20 - Tio saker jag vill göra innan jag dör.

Kommentarer

Tänk på följande när ni kommenterar:
- Patetiska/dumma kommentarer godkänner jag inte.
- Jag vill inte ha någon reklam på min blogg.
- Mitt privatliv är mitt privatliv, jag väljer själv hur privat jag vill vara här.
Kom också ihåg att din IP-adress alltid sparas.


Vanliga frågor:
F: Vad har du för kamera?
S: Det står i menyn att jag använder mig av en Canon EOS 1000D :)

F: Gör du designer åt andra?
S: Det beror på, men är du intresserad så är det bara att säga till så kan det gå att lösa.

Lämna ett avtryck här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mail? (syns endast för mig)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0