DAG 1 - TRE SAKER DU INTE VET OM MIG

Dag 1 - Tre saker du inte vet om mig.
Dag 2 - Bloggfavoriter.
Dag 3 - En låt med många minnen.
Dag 4 - Såhär fixar jag mig inför en vanlig skoldag.
Dag 5 - En bild från en tid du saknar.
Dag 6 - En nytagen bild på dig.
Dag 7 - Dethär vill jag ha.
Dag 8 - Såhär är jag som person.
Dag 9 - Mitt favoritband/favoritartister
Dag 10 - Något jag aldrig glömmer.
Dag 11 - En bild på mig och en kompis.
Dag 12 - En bild som gör mig glad.
Dag 13 - Mina intressen.
Dag 14 - Mina dåliga ovanor.
Dag 15 - En bild på mig och någon jag älskar.
Dag 16 - Det här språket vill jag tala flytande
Dag 17 - En bild på min handstil.
Dag 18 - Bästa tidsfördrivet.
Dag 19 - Bästa musikvideon.
Dag 20 - Tio saker jag vill göra innan jag dör.
1.
Jag har väldigt varierad smak på allting. Jag faller t ex inte för en "typ" av killar, sleazare, skatare osv. Det är upp till hur personen är som gör så att jag faller. Musiken är likadan, jag har inte en genre jag lyssnar på utan jag lyssnar på det som faller mig i smaken. 

2.
Jag blir sällan kär, och när det väl händer så är jag fast. Jag har varit tillsammans med ganska många, men det är ungefär bara 2-3 personer jag kan säga att jag varit "kär" i. Dock bara en enda person jag har älskat. Just nu är jag inte kär i någon dock, men vem vet, skenet kan bedra.. haha. 

3.
Jag har svårt för att lita på människor.

Kommentarer

Tänk på följande när ni kommenterar:
- Patetiska/dumma kommentarer godkänner jag inte.
- Jag vill inte ha någon reklam på min blogg.
- Mitt privatliv är mitt privatliv, jag väljer själv hur privat jag vill vara här.
Kom också ihåg att din IP-adress alltid sparas.


Vanliga frågor:
F: Vad har du för kamera?
S: Det står i menyn att jag använder mig av en Canon EOS 1000D :)

F: Gör du designer åt andra?
S: Det beror på, men är du intresserad så är det bara att säga till så kan det gå att lösa.

Lämna ett avtryck här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mail? (syns endast för mig)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0