TANDIS

Imorse steg jag upp otroligt tidigt för att åka till tandläkarn, och väl där insåg de att jag behöver en bettskena... så på fredag 07.50 (HUR JÄVLA TIDIGT SOM HELST!!!!) ska jag dit igen och mäta käften och sånt där skit. Halleluja, kunde då inte få en finare julklapp av tandis då inte...

Anyway, efter tandis blev det kupolen. Införskaffade mig ett par nya pjuks, kan visa bild senare. Det är inte riktigt min stil, men de är hur snygga och hur sköna som helst så what 2 do.. När det stod ett par 37;or där och skrek "köp mig", inte ens jag kunde bara gå därifrån..


Har nyligen sagt farväl till syster som åker tillbaka "hem" imorgon :c goin' to miss you.



Kommentarer

Tänk på följande när ni kommenterar:
- Patetiska/dumma kommentarer godkänner jag inte.
- Jag vill inte ha någon reklam på min blogg.
- Mitt privatliv är mitt privatliv, jag väljer själv hur privat jag vill vara här.
Kom också ihåg att din IP-adress alltid sparas.


Vanliga frågor:
F: Vad har du för kamera?
S: Det står i menyn att jag använder mig av en Canon EOS 1000D :)

F: Gör du designer åt andra?
S: Det beror på, men är du intresserad så är det bara att säga till så kan det gå att lösa.

Lämna ett avtryck här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mail? (syns endast för mig)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0