FestivalFunderingar

Gah.
Jag har feta funderingar av vilka festivaler jag ska gå på i sommar..
Självklart vill jag ju på P&L, men det känns som det största som lockar mig där (Håkan!) ska jag ju se på en konsert i vår.
Dock kommer ju 30 seconds to mars, all time low, journey osv.
Så jaja, P&L blir det nog.

Men getaway rock, sonisphere?
Sonisphere har inte ens släppt sina första band än och getaway har utbud så som alice cooper, sonata arctia och bullet for my valentine..

NÄ, mitt huvud snurrar alldeless för fort just nu känner jag.
Ska glädjas åt att alla mina 4 biljetter till HCSS, MCR, Håkan och Foo Fighters ligger och glänser här hemma iallafall.
Haha, äsh då..

Kommentarer

Tänk på följande när ni kommenterar:
- Patetiska/dumma kommentarer godkänner jag inte.
- Jag vill inte ha någon reklam på min blogg.
- Mitt privatliv är mitt privatliv, jag väljer själv hur privat jag vill vara här.
Kom också ihåg att din IP-adress alltid sparas.


Vanliga frågor:
F: Vad har du för kamera?
S: Det står i menyn att jag använder mig av en Canon EOS 1000D :)

F: Gör du designer åt andra?
S: Det beror på, men är du intresserad så är det bara att säga till så kan det gå att lösa.

Lämna ett avtryck här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mail? (syns endast för mig)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0