SAMLAT DAMM

Under de senaste dygnet har jag umgåts med fina människor, varit glad, varit sjuk, ätit god mat, druckit mycket cola, sovit i en våningssäng, träffat linda och märtha, "kissat" i siljan, skuttat runt i en rosa ziperall, tagit massa fula bilder, varit vaken till 03.15, kört sanning och konsekvens, haft deeptalk, åkt buss, sjungit lite för högt, skrattat och saknat någon lite för mycket. Haft ett väldigt bra dygn i rättvik trots att jag inte mår/mådde så bra fysiskt. Jag har nog världens finaste vänner och varje liten sekund är värd att minnas, tro mig.

Nu ska jag plugga samhäll, har prov imorgon. Sen blir det garagerocken med Bäkka, Emma och Sandra. ♥

Kommentarer

Tänk på följande när ni kommenterar:
- Patetiska/dumma kommentarer godkänner jag inte.
- Jag vill inte ha någon reklam på min blogg.
- Mitt privatliv är mitt privatliv, jag väljer själv hur privat jag vill vara här.
Kom också ihåg att din IP-adress alltid sparas.


Vanliga frågor:
F: Vad har du för kamera?
S: Det står i menyn att jag använder mig av en Canon EOS 1000D :)

F: Gör du designer åt andra?
S: Det beror på, men är du intresserad så är det bara att säga till så kan det gå att lösa.

Lämna ett avtryck här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mail? (syns endast för mig)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0