29 FEBRUARI, VI SES OM 4 ÅR

Haft värk som fan i mina leder ikväll. Hallelujah moment. Inte det skönaste jag varit med om kan jag ju säga. Nu, 2 alvedon, 1 vetekudde och några tårar senare ligger jag äntligen i min säng nästan smärtfri. Ska väl inte säga för mycket för då ligger jag väl snart här och bölar igen. Höhö.

Ligger och kollar in olika webbshoppar med grymma kläder och smycken. Har ni tips på några? För mina ideér och sökord är fan slut alltså. Vill ju beställa hem lite nytt till våren (btw, gick i skinnjacka idag!!!) och sommaren, så lite tips vore inte helt fel.. Jag vet att ni läser det här, så ni har inget val ;-)

Nu ska jag nog snart ta och somna in tillsammans med Dynazty's nya platta i mina hörlurar.. Den här sista februaridag, den här dagen som bara inträffar var fjärde år.. Ofta det var hela 4 år sen det var den här dagen sist btw.. Sjukt ju förfan. Tiden bara springer förbi. Imorgon börjar mars iallfall, det är en månad jag egentligen gillar rätt mycket. Men nu vet jag inte längre, men som min kloka mamma sa en gång i tiden "du måste ta dig förbi allt ensam, en gång, sen när du gjort det en gång kan du göra det igen hur många gånger som helst." Så yäh. Imorgon kör vi. Marsmars, jappjapp. Höhö.


Kommentarer

Tänk på följande när ni kommenterar:
- Patetiska/dumma kommentarer godkänner jag inte.
- Jag vill inte ha någon reklam på min blogg.
- Mitt privatliv är mitt privatliv, jag väljer själv hur privat jag vill vara här.
Kom också ihåg att din IP-adress alltid sparas.


Vanliga frågor:
F: Vad har du för kamera?
S: Det står i menyn att jag använder mig av en Canon EOS 1000D :)

F: Gör du designer åt andra?
S: Det beror på, men är du intresserad så är det bara att säga till så kan det gå att lösa.

Lämna ett avtryck här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mail? (syns endast för mig)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0