BÄKKABUS <3

Du ger mig styrka when everything is on the botten, när allting är skit så drar du mig upp to the top. En människa som du är obeskrivlig.. seriöst. Du betyder så jäkla mycket för mig. Många gånger när livet varit skit, vem är det som suttit med mig på donken och druckit ur samma kaffemugg i 5 timmar i streck, ätit på samma muffin, beställt fler cheese bara för att få sitta kvar där? Jo det är du. Det är dig jag ringer när något händer, dig jag smsar, dig jag skriver till på facebookchatten. Och vem är det du skriver till och vem är det som alltid, no matter what, finns här för dig? Det är jag. Känslan av att veta att vi finns för varandra 24 timmar om dygnet är awesome. Vår vänskap är så sjukt bra, oersättlig, ovärderlig. Går inte att ersättas, går knappast att förklara. Du är min bff, och så är det bara. Du vet det. Jag älskar dig, ♥



Kommentarer

Tänk på följande när ni kommenterar:
- Patetiska/dumma kommentarer godkänner jag inte.
- Jag vill inte ha någon reklam på min blogg.
- Mitt privatliv är mitt privatliv, jag väljer själv hur privat jag vill vara här.
Kom också ihåg att din IP-adress alltid sparas.


Vanliga frågor:
F: Vad har du för kamera?
S: Det står i menyn att jag använder mig av en Canon EOS 1000D :)

F: Gör du designer åt andra?
S: Det beror på, men är du intresserad så är det bara att säga till så kan det gå att lösa.

Lämna ett avtryck här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mail? (syns endast för mig)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0