IDAG ÄR JAG ARG

Insett hur många gånger som helst det senaste dygnet hur värdelöst mitt liv är utan dig. Jag vet inte hur jag har blivit men något gick snett iallafall. Allting blev bara totalt jäkla mörker.

Jag är inte en sån tjej som ligger runt, hånglar med första intressanta jag ser osv. egentligen. Nu har det verkligen gått för långt. Fixar inte det här. Efter idag, när jag fick höra allting killen från i lördags sagt tappade jag verkligen respekten för mänskligheten. Det är okej att tycka att det är en dum fyllegrej, för det gör jag också. Men det är inte okej att "hänga ut" mig som person, hitta på en massa saker när det var DU som var drivande. Man kommer ingenstans på lögner. Hoppas att grabben lär sig det.

Usch för falska människor. Usch usch usch. Slutade skolan efter enbart två lektioner så pallrade mig hemåt och nu sitter jag här och käkar lite nudlar. Ska bege mig mot borlänge runt två tiden och där ska jag möta upp Felicia och sedan ska vi ta oss till Falun för att käka middag med en fin vän som det var alldeles för länge sedan jag såg. Blir nog en bra kväll trots mitt humör :>

Kommentarer

Tänk på följande när ni kommenterar:
- Patetiska/dumma kommentarer godkänner jag inte.
- Jag vill inte ha någon reklam på min blogg.
- Mitt privatliv är mitt privatliv, jag väljer själv hur privat jag vill vara här.
Kom också ihåg att din IP-adress alltid sparas.


Vanliga frågor:
F: Vad har du för kamera?
S: Det står i menyn att jag använder mig av en Canon EOS 1000D :)

F: Gör du designer åt andra?
S: Det beror på, men är du intresserad så är det bara att säga till så kan det gå att lösa.

Lämna ett avtryck här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mail? (syns endast för mig)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0