IF U DON'T KNOW ME

1. När hade du sex senaste?
2. Hur många har du haft sex med?
3. Har du blivit med barn någon gång?
4. Vad är det pinsammaste du har gjort under en sexakt?
5. Vem är den bästa du har haft sex med?
6. Vem är den sämsta du har haft sex med?
7. Har du haft sex med någon kompis?
8. Vem var en slump att du hade sex med?
9. Har du haft sex?
10. Med hur många?
11. Ångrat någon av dom?
12. Var du kär i alla?
13. Är/har du varit en player?
14. När blev du av med oskulden?
15. Har du någonsin haft fyllesex?Ma
Massvis med frågor.
Vad heter du? Sofie, som ni flesta redan vet.
Vad kallas du? Sofen
Vad vill du bli kallad? Haha, kalla mig vad ni vill.
Födelsedatum? 8/8 -94
Stjärntecken? Lejon
Vart bor du? In dah bigcity säter in Dalarna.
Vad har du för mobil? HTC Wildfire

Har du en egen dator? Ja
Vem är din/dina bästisar? Jag har inte bara en. Jag har några jag berättar allt för och litar på till max. De är mina bästa vänner och de vet vilka de är antar jag.
Vad ska du göra i sommar? Festa, festivala och springa runt.
Favoritfärg? Svart
Vad älskar du mest? Oj. Min familj, mina närmaste vänner och några till speciella personer.
Favoritband/artist? Mötley Crue och Håkan Hellström om jag måste välja.
Favoritlåt? Oj, det kan jag inte svara på..

När hade du sex senaste? I lördags.
Hur många har du haft sex med? Oj, för det angår ju verkligen hela världen. Fler än 1, mindre än 5.
Har du blivit med barn någon gång? Jajamen.
Har du haft sex? Jodå.
När blev du av med oskulden? 22 april 2009.
Har du någonsin haft fyllesex? Ja.

Vad är du rädd för? - Att bli lämnad ensam och mörker
Hur lång är du? - 163
Din favoritserie? - Vampire Diaries och Andra Avenyn
Din favoritparfym? - Vanillia nånting
Är du i ett förhållande just nu? - Nej
Om ja, med vem och hur länge har ni varit tillsammans? - :D
En person du tycker är snygg? - Nikki Sixx? :D
En person du saknar? - Just nu saknar jag min tvillingsyster som är 30 mil bort.
En bra blogg? - Sanna
Senaste personen du fick sms av? - Emma
Hur många killar har sårat dig? - 1
Är du lycklig just nu? - Ja
Har du kysst en killkompis? - Ja
Vilket år tar du studenten? - 2013
Vem av dina vänner bor längst ifrån dig? - Jasmine
Blir du lätt svartsjuk? - Beror på vad det gäller
Vill du festa just nu? - Ja
Din favoritkaraktär ur en film/serie? - Damon från Vampire Diaries
Beskriv ditt drömutseende - Fluffigt hår, mörka ögon, svarta trashade jeans, skjortor, tatueringar och piercings.
Vem skrev senast åt dig på facebookchatten? - Lina och Leone
Hatar du någon på riktigt? - Ja
Vilket språk hade du velat lära dig? - Spanska, tyska osv.
Hur många av alla du strulat med ångrar du? - Jag ångrar ingenting vad jag gjort trots att vissa saker har varit dumt.
Vad tror du folk får för intryck av dig? - GLAAAD!
Har du provat på droger? - Nej
Vad är din åsikt om rökare? - Let's! Erat eget val
Vad stod de i ditt senaste skickade sms? - "Inne nu :D"
Vad för sorts killar faller du för? - Killar som kan spela gitarr är mer än guld värt.
Vars vill du åka just nu? - Hudiksvall
Vem vill du träffa just nu? - Sara
Vad önskar du dig i födelsedagspresent? - Pengar, konsertbiljetter, körkort osv.
Vilka festivaler ska du på i år? - Sweden Rock, Skogsröjet, Rockstad: Falun och Peace and Love.

Kommentarer

Tänk på följande när ni kommenterar:
- Patetiska/dumma kommentarer godkänner jag inte.
- Jag vill inte ha någon reklam på min blogg.
- Mitt privatliv är mitt privatliv, jag väljer själv hur privat jag vill vara här.
Kom också ihåg att din IP-adress alltid sparas.


Vanliga frågor:
F: Vad har du för kamera?
S: Det står i menyn att jag använder mig av en Canon EOS 1000D :)

F: Gör du designer åt andra?
S: Det beror på, men är du intresserad så är det bara att säga till så kan det gå att lösa.

Lämna ett avtryck här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mail? (syns endast för mig)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0