KISS MY ASS

När min dator har bestämt sig för att lägga av för tredje gången på cirka 1,5 månad så känner jag bara.. nä, jag orkar inte. Har varit hos tandläkaren och hela jäkla käften var bedövad och jag trodde helt seriöst att jag skulle dö där ett tag. Tur jag får låna mammas dator, och tur hon har köpt choklad åt mig på alla hjärtans dag. I love her, jappjapp.

...fast livet blev lite bättre iallafall när jag såg att Sweden Rock har tagit tummen ur röven och släppt nytt som faktiskt var bra och föll mig i smaken. Steel Panther. Oh my freakin' god. Steel Panther lixom. Gosh. Nä, jag finner inga ord. Ska rocka röven om mig, och de kommer garanterat att rocka röven av mig också, eller inte bara mig, hela jävla sweden rock för den delen.


Kommentarer
Postat av: bex

Kommer bli så kickass bäst att se dem igen!!

2012-02-15 @ 21:39:15
URL: http://bexxxie.blogg.see

Tänk på följande när ni kommenterar:
- Patetiska/dumma kommentarer godkänner jag inte.
- Jag vill inte ha någon reklam på min blogg.
- Mitt privatliv är mitt privatliv, jag väljer själv hur privat jag vill vara här.
Kom också ihåg att din IP-adress alltid sparas.


Vanliga frågor:
F: Vad har du för kamera?
S: Det står i menyn att jag använder mig av en Canon EOS 1000D :)

F: Gör du designer åt andra?
S: Det beror på, men är du intresserad så är det bara att säga till så kan det gå att lösa.

Lämna ett avtryck här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mail? (syns endast för mig)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0