SWEDEN FUKKIN' ROCK <3

En sjuk vecka, en vecka jag aldrig kommer att glömma någonsin. Hängt med Robban från Sabaton, snott en keps från en cool snubbe, blivit dränkta av Mötley Crue's fina fejkblod, Nikki spottade mig rätt i ansiktet, solbränna, kallt tält, Sebastian Bach har signat min jacka, Frontrow på Mötley och lika så på Bach, fångade ett plektrum från Lynyrd Skynyrd, druckit U, haft världens skönaste tältgrännar, åkt bil genom hela sverige, garvat sönder, bölat till flera fina Mötley-låtar, köat till Mötley i 12½ timmar, haft skitont i hela kroppen och bara levt livet.

Band som Dynazty, Sabaton, Bad Company, Return, Danko Jones, Edguy, Lynyrd Skynyrd, Twisted Sister, Steel Panther, Sebastian Bach, Soundgarden, Mastodon, Axel Rudi Pell, Motörhead, Girlschool, Fish, Slaughter, King Diamond och sist men inte minst Mötley Crue har fyllt mina öron. 

Alkoholintaget har varit helt okej, vi har haft världens skönaste camp med de goaste människorna man kan tänka sig. Missbrukat ord som nuts, packed och shitface. Skönaste kommentaren var nog när jag skulle härma Vince Neil idag i bilen hem.. "Raise your right hand and... FIST IT"...

Tack Bäkka, Jocke, Johannes, Thilde, Örjan, Mia och alla andra som gjorde mina dagar i Sölvesborg till de absolut bästa någonsin. Sweden Rock, I'll se you again!

Kommentarer

Tänk på följande när ni kommenterar:
- Patetiska/dumma kommentarer godkänner jag inte.
- Jag vill inte ha någon reklam på min blogg.
- Mitt privatliv är mitt privatliv, jag väljer själv hur privat jag vill vara här.
Kom också ihåg att din IP-adress alltid sparas.


Vanliga frågor:
F: Vad har du för kamera?
S: Det står i menyn att jag använder mig av en Canon EOS 1000D :)

F: Gör du designer åt andra?
S: Det beror på, men är du intresserad så är det bara att säga till så kan det gå att lösa.

Lämna ett avtryck här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mail? (syns endast för mig)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0