13 MARS - VÅRVÄDER

Sånt man blir glad av.
Det är vår, tillräckligt varmt för att använda skinnjackan, tillräckligt snöfritt för att plocka fram de nya conversen och när det är vår betyder det att det faktiskt snart är sommar. Ja, jag vet, det var ett jävla tjat om den där sommaren men jag längtar så jääääkla mycket. 

Här får ni en jättecharmig fin osminkad & ofresh bild på mig som syster tog när vi var ut med kameran. Men man ser våren på bilden, och det är ju faktiskt det som spelar roll, inte hur skabbig jag var.. haha.

Kommentarer
Postat av: EMMAS!- alltid tävlingar

allt bra?:D

2012-03-13 @ 16:34:21
URL: http://eemma.se

Tänk på följande när ni kommenterar:
- Patetiska/dumma kommentarer godkänner jag inte.
- Jag vill inte ha någon reklam på min blogg.
- Mitt privatliv är mitt privatliv, jag väljer själv hur privat jag vill vara här.
Kom också ihåg att din IP-adress alltid sparas.


Vanliga frågor:
F: Vad har du för kamera?
S: Det står i menyn att jag använder mig av en Canon EOS 1000D :)

F: Gör du designer åt andra?
S: Det beror på, men är du intresserad så är det bara att säga till så kan det gå att lösa.

Lämna ett avtryck här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mail? (syns endast för mig)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0