SWEDEN ROCK VAR INTE SÄMRE

Return Return Return!
Verkar som att Sweden Rock nästan läste mitt inlägg jag skrev igår, mest troligt inte dock men de släppte iallafall ett riktigt jävla kap idag. De norska bandet Return och det kan inte bli annat än hur jäkla gött som helst. Mest kända för sina underbara rockballader skulle jag tro. 

Såhär beskriver RockSverige släppet: "Alla den skandinaviska pudelrockens storheter är inte svenskar. Norska Return utgav fem studioalbum mellan 1987-92, etablerade sig som ett av genrens främsta band och nådde en nästan ofattbar popularitet i hemlandet. Allra störst berömmelse nådde de för sin förmåga att skriva ballader - "Sing me a song", "Bye bye Johnny", "Five minutes" och "Life must go on" är bara några av de mest klassiska exemplen. 1993 beslöt Return sluta på toppen, men efter millennieskiftet gav de vika för fansens påtryckningar och återförenades. Nu kommer de för första gången till SRF."

För mig duger detta gott och väl att rocka sönder till. Dock är jag alltid mer nöjd om det släpper Maiden eller Kiss. Det vet ni sen tidigare idag ;-)


Kommentarer

Tänk på följande när ni kommenterar:
- Patetiska/dumma kommentarer godkänner jag inte.
- Jag vill inte ha någon reklam på min blogg.
- Mitt privatliv är mitt privatliv, jag väljer själv hur privat jag vill vara här.
Kom också ihåg att din IP-adress alltid sparas.


Vanliga frågor:
F: Vad har du för kamera?
S: Det står i menyn att jag använder mig av en Canon EOS 1000D :)

F: Gör du designer åt andra?
S: Det beror på, men är du intresserad så är det bara att säga till så kan det gå att lösa.

Lämna ett avtryck här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mail? (syns endast för mig)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0